[closed] A Visual Conversation

Hi everyone! We are thrilled that so many people are interested in participating in this amazing collaborative project!

Just to make sure we are all on the same page, we’d like to make sure you have read our guidelines and that you identify as female (she/her), can you please confirm?

@krizzy @LUVRworldwide @swilart2.near @cjaneartz @estheriorizada @CyberShakti @Migsa @LouiseMoscareli @Uru

Thank you, let’s have fun and create together!
xox Ina DAO :purple_heart:

6 Likes

Hi everyone! We are thrilled that so many people are interested in participating in this amazing collaborative project!

Just to make sure we are all on the same page, we’d like to make sure you have read our guidelines and that you identify as female (she/her), can you please confirm?

@Dacruz @littlefirebunny @ooakosimo @LynnBok @eyesore.near @Xianie

Thank you, let’s have fun and create together!
xox Ina DAO :purple_heart:

4 Likes

Hi dear, yes, I am a brazilian woman. :heart: Thank you for the opportunity. I’m very happy!!!

3 Likes

ooakosimo is my friend and she is female!

1 Like

Cybershakti and luvrworldwide are also female, I invited them :slight_smile:

1 Like

I’m sorry to have to ask you all this questions, we have been having trouble with cheating and people not following the rules, so we have been extra vigilant, so I tagged everyone to be fair. Maybe one day the forum will allow us to add our pronouns :slight_smile:

Some people don’t know we have these rules and others don’t know we are a DAO dedicated to women.

Thanks for understanding :purple_heart:

5 Likes

Hello @klarakopi, yes I am female and a member of Filipino Artist Guild.
Thank you.

3 Likes

Também sou uma mulher brasileira Louise, prazer em conhecê-la :smiley:

2 Likes

Hi, @klarakopi . Yes i’m a female from Philippines :relaxed:

3 Likes

Hi everyone! I’m Rosi and I indentify as female. :smiling_face_with_three_hearts:

4 Likes

Hello Ms. @klarakopi, yes I’m a Female​:pray:

4 Likes

Greetings there,Yes I’m a girl my profile picture is my boyfriend tho, I’m gonna change it, thank you :heartpulse:

4 Likes

Que legal Klara! Prazer é todo meu de poder estar aqui, tendo a oportunidade de participar de iniciativas tão legais como esta e de poder fazer novas amizades. :heart:

4 Likes

How are you there @klarakopi , good Day Ina Dao, I’m novie and I’m a graphic artist, i would like to confirm that I’m a female, thanks :relaxed:

3 Likes

Hi @klarakopi, greetings Ina Dao. Yes I am Gen, and I am a female graphic and digital artist from the Philippines. Thank you, have a great day ahead everyone​:fire:

3 Likes

Yesss i identify as female!

2 Likes

Babadooooooo
AMAYZING

Tnx INA for always welcoming the multiplicity of what it is (also) to identify as a woman.
Força não binária e travesti!
Gender fluid here, my pronouns are anyone, I prefer she/her because I’ve lived most of my life on the female spectrum, it makes it easier and more complicated too. I live!

To know more about me, whoever wants to, AMA feature film interview I did with Klara:

:heart:
L.

6 Likes

Hi @klarakopi. Yes, I’m a Female from Filipino Artist Guild​:heart:

4 Likes

Oi @klarakopi.
Bom dia. Tudo bem? :blush:
Sou uma pessoa não-binária. Eu me identifico de ambas as formas. Minha expressão sempre foi mais “masculinizada”, o que chamam de “mulher macho”. Me reconhecer trans me fez abraçar a minha expressão e compreender que haviam coisas que gostaria de acrescentar e modificar no meu ser para que fique mais próximo à forma como me vejo por dentro e me sinta mais confortável comigo. Tanto o feminino quanto o masculino coexistindo em mim, às sua maneiras, performando em equilíbrio.
Meus pronomes são neutros, utilizo ela no dia a dia pois sou lide como mulher na rua, no trabalho, e adotei o ele por saber que algumas mudanças levarão muitos a me lerem desta forma a uma primeira vista. O que me faz sempre apresentar meu nome “feminino” antes do “masculino” e colocá-lo como um adendo, o “nome social” em algumas ocasiões. Pois os alguns associarão as mudanças estritamente à um gênero específico, mesmo que o feminino permaneça aqui.
E considerando o padrão social, esperado, de cada um como parâmetro, não me encaixo nem um nem outro.
Criei Mígsa pra facilitar minha vida, um nome próprio de um ser mitológico, pra conseguir me relacionar melhor com o externo sem tanta exposição e complicação pra alguns. A Mígsa, O Mígsa ou apenas Mígsa, como preferir.
Às vezes, dependendo do contexto, o binarismo é uma forma de proteção e de se manter conectade a alguma rede, não se sentir só ou um e.t.
É uma (r)existência.
Caso não esteja de acordo, pode desconsiderar minha participação.
Desejo uma ótima atividade . A proposta tá muito bacana!!

7 Likes

Sinta-se bem vinde!
@LulucaL também se identifica como não-binárie e é super parceire da Ina DAO :slight_smile:
Ainda estamos pensando em maneiras de sermos mais justas e evitar trapaças e afins na nossa comunidade, mas de forma alguma queremos excluir pessoas valorosas pra nós :purple_heart:

6 Likes